67. Turniej Czterech Skoczni jest już tylko wspomnieniem, ale warto powrócić do wydarzeń na skoczniach w Niemczech i Austrii. Zapraszamy do wyboru najlepszego skoku!
Ryoyu Kobayashi – 1. seria, Oberstdorf (138,5 m)
Wielki faworyt już pierwszym skokiem potwierdził aspiracje i zrzucił presję na rywali. Dotychczas najlepszego Markusa Eisenbichlera przeskoczył o 5,5 metra. Ależ to było otwarcie!
Kamil Stoch – 2. seria, Garmisch-Partenkirchen (134 m)
Polak po pierwszej serii musiał odrabiać straty. Skoczył 129 metrów i zajmował dopiero 16. miejsce. W finale odpalił prawdziwą "rakietę". W trudnych warunkach wylądował na 134. metrze, co wywindowało go o 10 pozycji. W drugiej serii miał najwyższą notę.
Ryoyu Kobayashi – 1. seria, Innsbruck (136,5 m)
Do skoku Japończyka rywalizacja w 1. serii na Bergisel była wyrównana. Lider Pucharu Świata swoim skokiem odebrał przeciwnikom wszelką nadzieję. Zaliczył 136,5 metra, zaledwie 1,5 m mniej od rekordu Michaela Hayboecka. Szczególne wrażenie zrobiło znakomite lądowanie, a przecież o ten element najbardziej obawiano się przed jego występem w stolicy Tyrolu.
Dawid Kubacki – 1. seria, Bischofshofen (138 m)
W kwalifikacjach zasygnalizował, że słabszy występ w Innsbrucku był tylko wypadkiem przy pracy. Wynikiem 145 metrów poprawił rekord skoczni Paula Ausserleitnera. W 1. serii konkursowej znów spisał się kapitalnie i po skoku na 138. metr zajmował drugie miejsce ze stratą zaledwie 0,2 pkt do prowadzącego Markusa Eisenbichlera. Skoczył jednak metr dalej od Niemca.
Ryoyu Kobayashi – Bischofshofen, 2. seria (137,5 m)
Po 1. serii Japończyk zajmował czwarte miejsce i wygranie czwartego konkursu TCS stanęło pod dużym znakiem zapytania. W finale pokazał jednak wielką klasę i po prostu znokautował rywali. Najlepszy dowód, że dołączenie do Svena Hannawalda i Kamila Stocha nie było przypadkiem.
Następne
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1004 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.